Neem contact met ons op
Capelle aan den IJssel
Een crisis is niet altijd een ramp, slechte communicatie tijdens de crisis is dat wel. Of het nu gaat om relatief kleine incidenten of onderwerpen die juist veel media-aandacht krijgen, de wijze waarop je met een crisis omgaat en erover communiceert is cruciaal. Het is bepalend voor het beeld dat er van je ontstaat, voor de reputatie van de organisatie en soms heeft het ook impact op de aansprakelijkheid. Dit dwingt managers om zaken als kwaliteit en veiligheid nog beter te waarborgen. Een onmisbare schakel hierin is goede communicatie met medewerkers, klanten, overheden en media.
Ruud Bijl is crisiscommunicatie-specialist. Met zijn bedrijf Bijl PR helpt hij bedrijven en merken met communicatie. Kort samengevat: hoe kom je in de aandacht van de media, of hoe blijf je er juist buiten. Ruud Bijl vertelt 27 maart over de do’s and don’ts in tijden van crisis . Wat kun je beter niet doen, en wat vooral wel. Moet je eerlijk zijn over de ontstane problemen of dit juist proberen te vermijden. Na deze sessie weet u een hoop meer.Erwin den Hartog zal de juridische aspecten die bij een crisis om de hoek komen kijken vertellen en welke valkuilen je hierbij in het oog moet houden.
Locatie en programma:Locatie: NH Hotel Capelle a/d IJsselBarbizonlaan 2, Capelle a/d IJssel
27 maart, vanaf 16.00 uur Een routebeschrijving vindt u hier.
Programma: 16.00 uur Inloop met een hapje en een drankje16.30 uur Presentaties Ruud Bijl en Erwin den Hartog17.00 uur Afsluiting en borrel
Aanmelden?
Wilt u de sessie bijwonen? U kunt zich aanmelden via: pr@haijwende.nl, graag voor 20 maart aanstaande. Uiteraard mag u iemand meenemen, geeft u dit dan in de mail even aan.